Ont i kroppen

Blev några timmar i stallet idag, först när jag och Emelie kom till stallet så regnade det. När vi var påväg tillbaka så  blev det bättre väder som tur va men vi blev inte så blöta i alla fall som tur va. 

Jag red på Patron det var roligt att få testa en ny häst. Vi red en runda i skogen så det blev lite skritt, trav och galopp. Han var rolig att rida på men kändes tung mot vad Valle känns, skulle vara roligt att få testa honom igen.

Fast när vi galopperade så snubblade Patron till så min hjälm som är lite förstor åkte bak till nacken och mitt huvud åkte bak så min nacke knäcktes till. Så nu ligger jag i soffan med huvudvärk, ont i nacken och ont i ryggen. Får se hur det känns i morgon blir det inte bättre så måste jag kanske kolla upp det. 

I morgon ska Valle skos, jag ska luncha hästarna och löshoppa kapten krok. Nu ska jag fortsätta att bara ligga i soffan hela kvällen och titta på film.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0