Nya bilder

 Så segt med bloggen idag jag har varit sjukt trött så har bara legat i sängen sen varit i stallet och ridit sen nu ligger jag i sängen igen. Måste röra lite på mig och gå och duscha innan jag somnar igen. 
 
I stallet red jag en runda i skogen och red lite på korta rakbanan och lite på ett gärde och mamma var med och fotade lite. Så nu har jag ännu mer nya bilder som jag har tänkt att jag ska sätta upp i mitt rum här hemma. 
 
Skrittad hela vägen till rakbanan på rakbanan travade jag först ut sen tillbaka hade jag en samlad galopp, sen ut igen i trav och tillbaka ökade jag på galoppen lite. Måste börja använda allroundsadeln när jag är på rakbanan när jag ska hålla på och busa med Valle för då får jag bättre fäste i fältsits. På gärdet red jag några varv på volten i trav och galopp sen skrittade vi hemåt igen.
 
I veckan ska jag försöka göra något med Krok och även Bella kanske ska komma och rida bilbo på ridbanan och hoppa lite. Så det ska jag fota och hjälpa till med hindrena och lite så. 
 
Tjuvkik på bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0