Nära döden upplevelse

Som rubriken säger lite nära döden upplevelse idag, skämt åsido men idag hoppade jag barbacka på Valle för första gången. Tänkte jag skulle hoppa lite lågt eftersom jag aldrig hade hoppa barbacka förut, men det råkade sluta på en 1m oxer.. oups! Det gick faktiskt bra att hoppa barbacka och han kändes mer framåt bjudande en vad han brukar göra när han hoppar. Han stannade två gånger på 1m men sen hoppade han på bra, rev några gånger men han hoppa över dom flesta gångerna. Hoppa barbacka ska jag nog göra fler gånger med honom, lite kul med nya utmaningar. 
 
Fotade även Emelie när hon provred Bonzai på banan. Gick även lite med Krok på banan över bommar och lite annat, först var han rädd för bommarna sen skirttade han försiktigt över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0