Bilderna

Lite segt med bloggandet just nu när skolan har börjat. Ska försöka så gott jag kan och blogga lite, inte blivit så mycket rida dom senaste dagarna men ska ändra på det! Var i stallet förut och hälsade på Valle och då stog han i boxen för det hade regnar mycket. Så gosade lite med honom sen åkte vi hem igen, i morgon ska jag rida ut i skogen en sväng och ta det lugnt. 

Mina bilder som jag beställde hem har även kommit så nu kan jag äntligen sätta upp tavlor med egna bilder på väggen, bilder kommer senare. 

Har även varit en sväng på marieberg idag och då köpte jag med ett par jeans och ett mobilskal. Bilder kan komma i morgon. När vi kom hem övningskörde jag även lite.
Min fina prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0