Just nu

Ingen skola för mig idag heller eftersom jag inte kände mig helt 100 imorse och imorgon är det ett nationellt prov i skolan så känner att jag måste vila lite innan. Så just nu ligger jag ute på tomten och solar lite försöker även skriva klart en historia uppsats som jag har ganska mycket kvar på. 

Tänkte också nämna att jag har lånat ut Valle på onsdagar till Jennys lektioner på gården, så på onsdagar ska jag i stället pyssla om hennes skadade häst Baronesse och borsta osv. Så henne kommer ni få höra lite om på onsdag. Ska även kolla lite hur Valle sköter sig på lektionen och hoppas på att han är snäll. 

Ska till stallet lite senare i eftermiddag och hoppas på att jag kan rida ut i skogen en sväng i klätterbackarna.

Just nu 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0