Sorry för uppdatering

Det har blivit lite seg uppdatering för igår var jag lite ledsen haha sen hade jag inte ork osv, och idag när jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen men jag åkte till skolan i alla fall för vi hade ju skolfoto.. Hatar skolfoton.
Efter skolan kom pappa och hämta mig så åkte vi och köpte träningskor och en vanlig tunn träningsjacka, sen skjutsade han mig till stallet.
Red lite på banan men kändes inte alls bra så det blev bara en halvtimmes ridning, han var het och lyssnade inte alls och eftersom jag är lite sjuk så gav jag upp rätt snabbt, hoppas det går bättre i morgon om jag ska rida då.
 
Just det igår när mamma och jag var på hööks så köpte jag bara en saltsten till Valles box och sen lite hästgodis.
 
 
Vi hörs nu ska jag sätta mig och nörda sims 3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0