Hovslagaren idag

Idag så red jag innan hovslagaren skulle komma eftersom jag vet inte om det går att rida på Valle imorgon, men Emelie var med idag också och det blev lite ändring  så vi red på ridbanan istället. Men dagens ridpass är jag faktiskt ganska nöjd med han drog bara upp huvudet 3-4 gånger, och jag red mest på volterna så att han ska slappna av i sidorna och sen tränade jag även på halter och galoppfattningarna eftersom han är så seg.
Och nu på kvällen vid ca kl 6 kom hovslagaren och
skulle sko Valle så jag hoppas att jag kan rida i morgon men man får hoppas att det går, skulle gärna vilja komma ut i skogen men vi får se hur det blir imorgon.
 
Valle har börja blivit så go när han står gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0