Började bra men slutade mörkt

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på någon film innan jag ska sova men först tänkte jag bara skriva lite om idag i stallet. Det var ju meningen att jag först skulle rida barbacka men sen ville Emelie att vi skulle rida där vi aldrig hade ridit förut så det blev sadel på och en ganska lång runda men vi skrittade mest sen joggade dom lite, sen på ett gärde stannade vi och galoppera lite, då var det solnedgång så det var mysigt!
Men sen när vi var på väg hem var det ganska mörkt och vi tänkte ju inte att det skulle bli så mörkt så vi hade ju inte reflexer på oss... tur att man kan rida på gärden på kanten och har en vit häst! Så reflexer blir att tänka på nästa gång.
Han var ganska stel i början eftersom vi hoppade sist, men när han fick trava lite så släppte det ganska mycket.
 
I morgon blir det bara en skritt tur barbacka med Emelie och Merlin.
Bild från en film när jag galoppera på gärdet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0