Vintertäcke

Nu är det snart dags att köpa vintertäcke till Valle, han har redan börjat fått nalle päls så han ser ut som en liten bebis nu.
 
Just nu sitter jag och fixar bilderna från igår för Josse var ju med och fotade det blev ett dressyrpass på banan, men den var väldigt blöt och mjuk så jag fick ta det lugnt och försiktigt. Det är inte så kul att fota nu när det är älgjakt för då är det massa reflexer ivägen osv.
 
Idag ska jag antingen rida ut en sväng eller gå ut och gå lite med honom. Han vill inte riktigt gå ut själv men det går ändå bättre nu än förut, fast nu är ju aldrig Emelie med och rider så jag rider bara själv nu.
 
Här är lite smakprovs bilder, mer kommer senare och en bild på täcket jag vill ha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0