Segt med höst

Även fast den är ganska mysig men den är ändå seg, det är kallt man blir helt seg och blir depp på ingenting haha, längtar redan till våren och sommaren. Men innan kommer ju julen och då blir det massa julklappar har redan börjat skriva ner lite saker jag önskar mig.
 
Det har inte blivit så mycket bloggning eftersom direkt efter skolan åker jag till stallet sen när jag kommer hem måste jag duscha sen plugga ibland, fast vi har inte så mycket plugga just nu bara en svenska novell som måste bli klar.  Idag skulle jag egentlige ridit till backarna men behövde en liten vilodag och det behövde Valle också, imorn får han också vila för då ska jag på 20års kalas sen efter det ska jag träffa några vänner.
 
Nu ska jag titta lite på film hörs senare, ciao.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0