Seg dag

I morse när jag kom till skolan så var det ett 50 minuters spinningpass som stog på schemat, tror aldrig jag har kämpat så mycket.. haha. Sen hade jag en lååång håltimma så jag och Emma gick och träffade Josefin för hon var på gymnasiemässan i örebro. Sen åkte jag hem och vidare till hästen och där gick det bättre än förväntat.
 
Är klar med nästan allt som skulle vara gjort till skolan nu, har bara en grej kvar sen får vi se om det dyker upp något mer innan lovet. Det är så skönt när man bara kan bocka av allt. På tisdag nästa vecka så får vi förhoppningsvis våra mac datorer i skolan.
 
I helgen så kanske Josefin kommer och fotar mig och Valle så vi får se om det blir ute,dressyr eller hoppning. Vad är ni sugna på att se för bilder?
Dagens outfit både träningen och på dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0