Reflex dags

Hann inte riktigt blogga igår för direkt åkte jag till stallet och det blev dressyr på banan, det gick ganska bra han gick i form i alla ökningar/fattningar osv fast emellan åt hängde han sig i tyglarna. Gjorde volter och tränade lite på skänkelvikningar dom blir bättre efter varje gång och det är ett plus.
 
Idag hann det bli ganska mörkt när jag skulle rida så fick sätta på lite reflexer. Det är så tråkigt när man börjar använda det för då vet man att vinter kommer snart. När jag nästan hade kommit ut till vägen började han trassla och backa,stegra och skutta lite så hoppade av och gick en bit på vägen sen hoppade jag upp och skritta tillbaka och travade lite på banan sen fick han gå in.
 
Vialli i början av sommaren
och för någon månad sen.
Skillnad på både mig och hästen, man tänker inte så ofta på hur man förändras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0