Måndag igen

Det känns som att det är måndag varje dag och helgerna bara flyger förbi, tur att det är en vecka kvar sen är det höstlov. Då kanske det blir nya bilder när jag rider det beror på om någon kan fota och jag tänkte även löshoppa Valle så fortbanan blir lite torrare. Jag ska försöka hoppa lite på lovet också, kanske bygga upp en liten bana? 

I alla fall, just nu är jag på mammas jobb och ska snart åka vidare till skolan. Idag har jag verkligen ingen ork, ville bara ligga kvar i sängen och titta på en serie eller nått.

När jag kommer hem ska jag nog beställa en bok med mina bilder i, man kan redigera och ha bilderna hur man vill och skriva texter osv. Kan visa lite hur min ska se ut, när jag kommer hem. 
Sidan heter ifolor.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0