Lite vad som hänt dom senaste dagarna

 Eftersom jag inte har bloggat så mycket så tänkte jag bara skriva lite om dagarna.
I fredags red jag inte så jag var bara där och mockade sen på kvällen gick jag ut med mina klasskompisar, sen när jag skulle åka hem mötte jag Emelie inne i Örebro så då följde hon med hem och sov.
På lördagen åkte jag och red och skulle hoppa lite lågt och några gånger för att känna om det kändes bra men sen fick han tokryck och hoppade upp i luften och sparkade och grejer så jag ramlade av honom för första gången, efter det ramlade jag av honom igen för att han gjorde samma sak. Då på kvällen kom Emelie tillbaka hit.
På söndagen åkte Emelie och jag och hoppade med Valle och Merlin och den gången gick det faktiskt väldigt bra vi hoppade mest en kombination med ett lågt räcke och en oxer efter. Valle har även börjat hoppa bättre nu och lyfter benen mer så det går framåt lite i alla fall.. Ett steg bak och två frammåt.
 
Vi slutade på 90 cm på oxern och det tog sig även Emelie och lilla Merlin sig över.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0