Fullt upp

Den här helgen har jag verkligen inte hunnit blogga för mina vänner har varit hos mig och vi har gjort massa saker. I fredags var jag inte i stallet då var Jenny så snäll så att hon mockade och fixade mat osv, i lördags följde Moa med till stallet medans Anna, Nelly och Isabell stannade hemma. Jag red barbacka på valle och Moa gick med Merlin.
 
Idag har min fotobok som jag beställt kommit, fast den är hos min mamma så hoppas att min bror kommer hit med den så kan jag visa er den lite också. Jag hoppas verkligen att den ser bra ut.
Förut i stallet spöregnade men jag red i alla fall eftersom jag har mest bara gått ut och gått med han, men det gick ganska bra idag förutom att det är lite halt på banan fortfarande. Snart blir det nog att börja ta sig till ridhuset och rida där, ska även försöka löshoppa valle snart. Får bara hoppas på att jag hinner göra det på banan annars får jag låna ridhuset till det.
 
Nu ska jag snart äta mat sen blir det lite film mys och chips.

Vill ha sommar saknar verkligen Västkusten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0