Fredag i morgon

Fredag imorgon äntligen då ska jag ta hem Moa, Anna och Nelly då tänkte vi äta lite fresh food och dra ut lite senare men det får man se i morgon hur allt blir.
Just nu sitter jag och kollar på film på min lilla macbook och målar naglarna, idag har det varit en lite seg och deppig dag för min del. Fast när jag kom till stallet och red lite så släppte allt. När jag red tränade jag mest på skänkelvikningar, han har börjat lyssna mer nu han tar fram sin dressyrsida mer och mer för varje gång, men ibland blir det en liten svacka men då är det bara att försöka att ta sig upp igen.
 
I morgon hinner jag inte rida för då blir det stressigt, måste komma hem från skolan sen snabbt mocka och lämna grejer hos mamma sen in till kumla och möta upp tjejerna och handla lite mat och grejer. Dom ska stanna tills på söndag så på söndag blir det ridning igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0