Vampire diaries

Sitter och nördar Vampire diaries igen, världens bästa serie. Det går verkligen inte att sluta kolla på när man väl har börjat och senare är det Paradise hotel igen, sjukt bra program det med. 
 
För en stund sen kom jag hem från stallet, jag var bara där och mockade och gosade lite med honom i boxen. Han är så snäll, dom brukar redan stå inne ibland när jag kommer och då står han i boxen samtidigt som jag mockar och sen flyttar han sig lite så att jag får med allt. I morgon åker jag nog direkt till stallet från skolan och om det inte är så hårt i backen så kanske man ska passa på och hoppa lite? Är verkligen sugen på att hoppa. 
 
Nu ska jag kolla lite kläder till nyår, jag måste vara väl förberedd om jag ska handla kläder till speciella saker annars kommer jag där två dagar innan och hittar ingenting.
Bilden säger allt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. åh tack! din header är superfin :)

2013-11-27 @ 19:03:31
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0