Två hästar

Nu är min stressiga dag äntligen över, jag kom hem runt halv 9. Så jag har nyss duschat och satt på en film, egentligen skulle jag behöva plugga men det kan jag göra i helgen eller nått. 

Jag red ju båda hästarna idag och med Valle gjorde jag inget speciellt skritta, trava, galoppera och böjde han kanske mycket. Med Merlin gjorde jag samma sak som sist träna mest på att få honom att inte springa iväg och det börjar redan gå lite bättre. 

Imorgon om banan är lika bra som det var idag så blir det nog löshoppning imorgon med kanske båda hästarna, jag får se i morgon. Men nu ska jag packa min väska med träningskläder till i morgon sen ska jag nog sova. 

Godnatt allihopa!
Jag Valle och Merlin i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0