Stall mys

Har nyss rensat min dator på lite grejer och jag kollade även hur mycket bilder jag har på min dator, jag hade exakt 32 300 bilder! Det är helt sjuk, men jag är så himla rädd om mina bilder så jag sparar dom jämt. 

Förut så åkte jag bara till stallet och myste lite med Valle och ponnysarna, skulle ju egentligen rida men jag somnade i soffan och mamma kom hem sent så det blev bara en myskväll. Ifall jag mår bättre i morgon så blir det ett dressyrpass på banan. 

I helgen kanske Miranda kan följa med och fota när jag rider, hoppas banan är så pass bra så jag kan träna lite hoppning när hon fotar. Tänkte även ta ett dressyrpass som hon kan fota också. 

Nu ska jag titta på lite film och sen sova ifall jag mår bättre imorgon och ska till skolan. 
En panorama bild från lilla stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0