Ridbanan

Sitter just nu och väntar på att paradise hotel ska börja. 

I stallet så red jag på banan en stund även fast det var hårt på backen men jag skrittade mest och travade lite. Jag red mest på volten för att där är det ljusast, red ungefär i en halvtimme bara men imorgon tänkte jag rida ut en sväng igen. 

Imorgon får jag även se om jag går till skolan för känner mig fortfarande inte riktigt bra, det blir inte så lång skolvecka för mig om jag  inte går i morgon för på fredag ska jag åka till läkaren och kolla mina benhinnor och då behöver jag inte gå till skolan.

Valle idag 



Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Sv: Åh tack snälla!! :)

2013-11-26 @ 22:01:52
URL: http://jlandgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0