Måndag igen

Det är sjukt vad lovet har gått fort, jag skulle lätt kunna ha en vecka till. Det är jobbigt att börja skolan igen även fast jag är hemma och är sjuk idag så har man ändå pressen på sig och man vet att man måste göra massa skolsaker.

För en stund sen gick jag ner och skulle göra frukost men hade så ont i halsen så jag tog bara lite te, och nyss har jag tagit en Ipren så det är bara att hoppas på att man mår bättre snart. 

Senare när mamma kommer hem så ska jag till stallet och idag måste jag verkligen rida även fast jag inte mår så bra, för att han har stått ganska många gånger nu. Om det är bra på ridbanan ska jag köra ett kort dressyrpass bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0