Lördag

Hello just nu sitter jag i min säng och äter godis. Snart ska jag byta om och sen åka till stallet, idag funderar jag på att rida ut i skogen en sväng faktist eller kanske gå till klätterbackarna. 
 
I morgon ska nog Emelie med till stallet och rida Merlin, det var längesen så det ska bli kul. Vet inte om det blir ridhuset i morgon kanske? Men då skulle det vara roligt ifall någon fotade. På hösten/vinter blir det kanske stelt med bilder eftersom att det är mörkt nästan jämt förutom på helgerna, men det är ändå kul när man väl fotar på vinter för då blir det fina fält bilder när snön flyger överallt, haha.
 
Och i morgon är det endast en månad kvar till julafton, det är helt sjukt och det har inte ens kommit snö än. Fast det är ändå ganska skönt, jag hatar när det blir halt på vägarna osv. 
 
Men nu ska jag byta om och bege mig till stallet, bye 
 
Jag och Moa igår på teckenspråkslektionen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0