Klätterbackarna

 
 
Jag kom hem från stallet för en stund sen, så jag har suttit i bastun ett tag och läst min svenska bok som vi ska skicka in läslogg och jag börjde med boken idag så det är lite bråttom.
 
När jag kom till stallet så var ridbanan för hård såklart, bara för att jag såg framemot och låta Valle hoppa idag.
Så jag red ut i stället och gick till klätterbackarna och red några varv runt där sen red jag hem igen. Idag var han väldigt på tårna och ville springa och busa hela tiden, men han var ju glad i alla fall och det är ju huvudsaken.
I morgon efter skolan så tänkte jag rida lite dressyr på banan igen, eftersom det blir så mörkt ute.
 
Och förut när jag skulle åka hem så kom det två nya hästar som ska stå i lösdriften, men jag såg dom aldrig så det ska bli kul att se vad det är för hästar imorgon.
 
Tog några bilder på Valle förut innan jag skulle rida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0