Hemma

Nu är jag äntligen hemma och ligger i sängen och äter godiset jag köpte medans jag väntar på mat, haha dålig ordning men aja. 
 
Idag slutade jag tidigare från skolan för vårat teckenspråk var inställt så jag åkte hem en stund innan jag åkte till stallet, sen frågade Moa om jag ville med ut och rida och då lånade jag Merlin med på en skritt sväng i skogen. Fast när vi väl kom in i skogen hörde vi hur dom höll på med traktorer så det var bara att vända och gå hem igen.
 
Och idag löshoppade jag äntigen Valle, det var så himla längesen så det var jätte roligt att se han springa omkrig och hoppa glatt över hindrena. Han har ju inte hoppat på ett tag så han blev lite trött när vi hade kommit upp till 1m men sen testade jag även 110 det hoppade han över. Sen började jag hoppa av honom lite. Så himla duktig min prins. 
 
Nu tänkte jag sätta på någon bra film och bara ligga och ta det lugnt, det blir en riktigt lugn helg och rolig. Söndag ser jag mest fram emot. 
Bilder från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0