Trött

Fy vad seg jag är idag, vi kom hem runt tjugo i ett och jag hann bara lägga mig i sängen sen somnade jag haha. 

Det var riktigt roligt igår, sen tog vi ju en paus från Globen och åkte och lämnade Ronjas ponny hos hästens nya ägare sen stannade vi på mc Donalds och åt sen åkte vi tillbaka och kollade lite på mässan. Jag kan inte förstå hur folk tänker på sånna ställen, dom ska fram först köpa först och trängas, man blir bara irretrad på sånt folk. 
Sen kollade vi klart på resten. Vid klockan tio skulle vi åka hem men det började med att vi inte hitta ut från parkeringshuset, sen hitta vi inte vägen man skulle åka ut på för att komma ifrån Globen. Haha har nog inte skrattat så mycket på länge!
Sen påvägen hem så stannade vi på Statoil och köpte lite mackor osv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0