Ridhuset

Förlåt för dålig bloggning men har haft mycket med skolan nu innan jullovet. Så nu har jag inte så mycket skolarbete kvar.
 
I helgen var jag i ridhuset, Josse och elinne var med och tittade och fotade lite när jag red. Eftersom det var första gången jag var där så red jag mest runt lite och kände på han, gjorde mest volter och lite skänkelvikningar och halter. Han var ganska stel i bakbenen men det är nog för att han har stått lite men det ska det bli ändring på. Där blir det mer rida i vinter. Och i söndags testade jag även att rida Cloud han är en c-ponny, han var rolig och fin att rida. Hoppas jag får testa han fler gånger så nästa gång kanske det kan bli några bilder.
 
Jag vill att det ska komma mycket snö på gärdena så att man kan ta fina vinter bilder.. det är ju inget kul utan snö med vinterbilder.
 
Bilderna från ridhuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0