Plugg plugg och mera plugg

Det gick bra hos läkaren förut och dom skulle skicka en remiss in till Örebro, så nu har jag två remisser som jag väntar på. Den ena är ju för benhinnorna såklart och den andra är för min hals, så jag får se när nästa läkarbesök blir. 
Nu har jag hållt på och skrivit på min Berlinmurs analys i ungefär 2 timmar och jag är fortfarande inte klar. Och sen har jag 4 saker som ska lämnas in till svenskan men det är jag nästan klar med, sen måste jag sätta fart och plugga till naturkunskapsprovet som är på måndag. Det är mycket nu men lika bra att göra klart allt innan man går på jullov så man inte har massa saker med sig från den här terminen. 
 
Var en snabbis i stallet förut också men mockade bara och sånt eftersom det är måndag, brukar ju inte rida på måndag för at man är så trött efter skolan och allt. Fast i morgon ska jag rida ut en sväng med Moa i skogen tror jag att det blir. Ska bli kul fast hoppas att det inte är så halt eftersom jag inte har köpt någta broddar än. 
Kul man har när man pluggar ... bläää 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0