Nojig

Idag när jag tog in Valle i gången så såg jag att han blödde på frambenet, så då tvättade jag lite med vatten så att jag skulle se hur det såg ut. Då hade han en liten Jack på ca 1cm brett men det var inte så djupt så jag tvättade det lite med koksaltlösning sen gick jag och sprang lite med han utanför stallet för att se om han var halt eller nått men det var han inte så jag får se i morgon hur det är. Sen gosade jag lite i boxen med han, idag mockade mamma och fixade mat osv det var ganska skönt haha! 

Om Valle är bra i morgon och det inte är så halt ska jag nog skritta ut i skogen tror jag och bara ta det lugnt.
Bild när jag Precis hade tagit in han.

Förut i skolan hade vi en sån lång håltimme så jag, Moa, Anna och Nelly åkte till Kumla med tåget och åt på fresh food sen åkte vi tillbaka till Örebro och gick på matten, haha!
Fresh food




Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Maten såg god ut :)

2013-12-14 @ 22:22:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0