Helt sjukt!

Ursäkta för dålig uppdatering men nu när det är julafton och nyår snart så är det en del saker man måste fixa innan så har inte riktigt haft tid. 
 
Men i alla fall nu när jag satt och tittade på uppesittarkvällen, så tänkte jag söka lite om Valle på internet. Fast jag hittade inte så mycket mest lite bilder när han tävlade distans och det är nog det sjukaste jag sett! Han är sjukt smal på bilderna och då tävlade han 12mil i distans. Jag förstår inte ens hur man kan tänka sig att hoppa upp på en häst som är så smal.. 
 
Jag tycker inte direkt om distans, jag förstår inte riktigt vitsen med att bara sitta och rida långa sträckor, hästarna blir så konstigt musklade osv.
 
Vad tycker ni om distans?
 
Lite bilder jag tog med telefonen på datorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0