2013

Lite blandade bilder från i år när jag har haft Valle.
En sommarkväll när jag hade lite hoppträning för mig själv.
En dressyrträning.
En bild från vinter i början när jag börja rida han.
Från samma dag.
När jag hade ridit han ca 2 månader.
Från 4-5 gången jag hoppade han.
En glad bild, blev så himla glad när jag såg den här bilden.
En av våra bästa dressyrpass.
Årets bästa bild, haha.
Valle när han var med på ridläger i somras.
En av första gångerna när jag red dressyr på banan.
Sommar mys i hagen.
Mer dressyr.
Galopp i regnet med bästa Valle.
En av dom finaste bilderna på honom.
Valle och Baronese.
Löshoppade några gånger med honom också.
Skrittar av lite från marken.
Sommarkväll i hagen.
Blev massa barbackaritter.
Massa höstbilder på Valle.
När min lilla dressyrprins klippte 1m.
Bilder från ridhuset.
 
Nu ser jag fram emot 2014 med full av träningar och skoj!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0