Varför så seg?

Ja jag är väldigt seg, så jag skriver ett litet inlägg nu. Jag red aldrig förut för det var så dåligt väder + att ridbanan är så blöt när det har regna så det är lite svårt att rida där just nu, men jag tog in han och borstade han och gav han mat osv. Men i morgon ska nog Emelie med och rida Merlin. Men jag tänkte rida dressyr i morgon men pga ridbanan så tror jag att vi rider ut i skogen i stället.
Runt 8 åkte jag till stallet för det började regna ganska mycket så jag åkte och satte på han ett regntäcke ifall det skulle regna mer inatt.  Sen har jag inte gjort så mycket idag men ska nog sätta på någon film och sen bara ta den lugnt.
Bjuder på en snygg bild..
Måste ta lite nya kort när jag rider osv, men det kommer nog snart hoppas jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0