Redan dålig uppdatering

Hej förlåt för dålig uppdatering igår men jag hade inte riktigt tid att sätta mig vid datorn. För direkt när Bella och jag hade vaknat så åkte vi till hennes stall och var där ett tag med hästarna sen när vi var klara där åkte vi direkt till stallet där Valle står, så red vi ut på Valle och Merlin i skogen. Senare när vi kom hem beställde vi mat och sen fixade oss för vi skulle med Bellas kille till streetmeet.
 
Och snart ska jag åka till stallet och rida och jag hoppas att Emelie följer med och rider Merlin, annars kanske jag lånar Merlin idag igen. Men om jag bara rider Valle så tror jag att det blir lite dressyr på banan.
 
Bild från ett gammalt ridpass
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0