Löshoppning idag

Idag har jag vart på Marieberg med mamma efter skolan, då köpte jag en ny väska som jag ska ha till skolan. Sen åkte jag till stallet och egentligen skulle hovslagaren komma och fixa Valles hovar men det blev inget av med det för hovslagaren hade ont i ryggen, så det blir eventuellt på Onsdag. Så jag löshoppade Valle efter att Emelie hade löshoppat Merlin, Valle fick sluta på 110cm för han blev så trött i slutet så han rev
 
 
. Men är stolt över honom eftersom jag inte har löshoppat honom innan.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på när jag är i stallet men jag kommer nog på nått imorn på dagen!
 
Bilder från Löshoppningen.
Och lilla Merlin får också vara med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0