Lite sköt/foderhästar jag har haft

Eftersom ni inte vet så mycket om mig och den tiden jag har ridit så tänkte jag visa lite bilder på hästar jag har haft på foder och liknade och skriva lite kort om dom till varje bild.
 
Det här var min första "skötponny" Som jag red innan jag börja på ridskola det var en shetlandsponny som kallades Nisse
Min första "foderponny" som hette Ronja och var en Maxad shetlandsponny, henne hade jag ca 1år
Det här var min andra "foderponny" henne hade jag också ca 1år, hon var ett gotlandsruss
Det här är en annan "sköthäst" jag hade han var en nordsvensk och hette Flinta.
En av mina bästa "foderhästar" hon var ett arabiskt fullblod och hette En´grandia, henne hade jag i 3år. Nu är hon tyvärr i himlen.
 Och sist men inte minst min nuvarande "foderhäst" Vialli som är en korsning med Arab & Lipizzaner, han har jag ungefär haft ett halv år nu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0