Lagom nervös..

I morgon börjar ju skolan igen och jag är lagom nervös så det är därför jag inte har hunnit skriva nått inlägg om hur det gick för men nu får ni en liten text om dagens ridpass.. Men min vän Felicia följde med till stallet idag och hon provade även också att rida Valle, och det gick bra. Och sen tänkte jag att när någon som inte rider samtidigt som jag så kan jag få mer bilder när jag hoppar men såklart så spöregna det den stunden jag red.. Men jag skritta fram han lite först sen så joggade jag igång honom lite sen hoppade jag i trav sen lät jag honom skritta på långa tyglar en stund sen galoppera jag lite sen började jag hoppa ett litet hinder sen tog jag ett räcke som var lite högre och hoppade på det några gånger, men idag hoppade jag ca 80cm eftersom jag har hoppat han ganska mycket nu plus att det blir lite halt på ridbanan när det har regnat.
En gammal bild på Valle och en annan häst i stallet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0