23 Augusti

 
 
Hejsan, det har inte blivit så mycket bloggande för jag har inte direkt motivation till det just nu plus att jag har ju börjat gymnasiet nu. Inte för att det är så mycket där men man hinner inte alltid sätta sig vid datorn och jag har knappt några idéer om vad jag kan blogga om. Har ju iallafal en frågestund som är igång så det är bara att fråga på.
Idag efter skolan red jag lite dressyr och det gick bra förutom när man ska fatta galopp jag vet inte varför man dom första 2-3 sprången så studsar han och drar upp huvudet sen slappnar han av igen, vet faktiskt inte varför han gör så.. Men jag träna mest idag på att flytta honom för skänkeln så att han ska lyssna så flytta ut han från spåret sen in igen några gånger sedan gjorde jag även några skänkelvikningar och försökte göra så att det såg lite bra ut i alla fall haha!
Bild från filmklipp, rider lätt det är därför jag är framåtlutad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0